JOB-URI DISPONIBILE

Suntem in permanenta in cautare de persoane care:

  • Au simtul responsabilitatii
  • Au o atitudine pozitiva
  • Lucreaza in echipa in baza respectului reciproc
  • Au ambitia de a invata si de a creste

 

Si oferim:

  • Mediu de lucru armonios
  • Pachet salarial competitiv
  • Pachet de beneficii diverse
  • Programe de training in tara si strainatate
  • Acces la cele mai recente inovatii din domeniu prin participare la expozitii de profil
  • Activitati de consolidare a echipei.

INGINER OFERTARE

Vertical Design angajeaza inginer ofertare. Noul coleg/a trebuie sa aiba studii tehnice (finalizate sau in curs), sa fie o persoana organizata, care sa isi doreasca sa invete si sa se dezvolte alaturi de noi.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare tehnice, preferabil Facultatea de Constructii (in curs sau finalizata);
  • Limba engleza la nivel avansat;
  • Atent/a la detalii;
  • Capacitate de analiza si sinteza.
Responsabilitati
 
  • Intocmirea ofertelor comerciale (alegerea celor mai adecvate solutii tehnice in functie de specificatiile solicitate de potentialii clienti, prezentare de produse, calcul de pret);
  • Asistenta tehnica permanenta pentru departamentele de vanzari si achizitii.

Ofertă

  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant;
  • Acces la training pentru o dezvoltare profesionala adecvata;
  • Salariu atractiv.

CONSILIER VÂNZĂRI

Avem nevoie de un consilier vanzari care sa realizeze prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei. Poti fi chiar tu consilierul de vanzari pe care il cautam!

Candidatul ideal:

  • Studii superioare (de preferinta tehnice);
  • Cunostinte medii de limba engleza;
  • Permis de conducere;
  • Experienta pe un post similar de minim 2 ani (vanzari in domeniul tehnic);
  • Abilitate de a lucra atat individual cat si in echipa;
  • Abilitati de comunicare , negociere, organizatorice, flexibilitate, imaginatie, spirit analitic.
Responsabilitati
 
  • Realizeaza prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei ;
  • Mentine si consolideaza relatiile cu clientii existenti in portofoliu companiei;
  • Dezvolta portofoliul de clienti al companiei;
  • Identifica necesitatile clientilor si ii consiliaza pentru alegerea celei mai bune solutii tehnice si comerciale;
  • Negociaza, semneaza contractele comerciale si monitorizeaza derularea acestui urmarind respectarea obligatiilor contractuale fata de clienti.

Ofertă

  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant;
  • Acces la training pentru o dezvoltare profesionala adecvata;
  • Salariu atractiv.

ȘEF ȘANTIER

Vertical Design angajeaza absolvent de studii superioare tehnice (preferabil constructii), care sa fie capabil sa preia functia de sef santier, sa coordoneze activitatea de montaj in santierul alocat, sa gestioneze resursele materiale si umane de care dispune proiectul.

Candidatul ideal:

  • Absolvent de studii superioare tehnice (preferabil constructii)
  • Experienta in functia de Sef de Santier de minim 2 ani
  • Cunostinte medii de limba Engleza
  • Cunostinte a MS Office (Word, Excel, Access), ACAD
  • Carnet de conducere cat. B
  • Disponibilitatea pentru deplasari in tara;
  • Abilitati de organizare si conducere
 

Responsabilitati

  • Coordonarea activitatii de montaj in santierul alocat;
  • Gestionarea resurselor materiale si umane de care dispune proiectul alocat.

Ofertă

  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant;
  • Acces la training pentru o dezvoltare profesionala adecvata;
  • Salariu atractiv.

LĂCĂTUȘ MECANIC – MONTATOR UȘI

VERTICAL DESIGN angajeaza lacatusi mecanici – montatori usi care isi doresc sa se alature unei echipe solide dintr-o companie cu renume in piata de profil.

Candidatul ideal:

  • Studii de specialitate (Liceu/Scoala Profesionala/Specilizare la locul de munca);
  • Experienta similara pe acelasi post minim 6 luni;
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Domiciliul in Bucuresti sau in apropiere de orasul Otopeni;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara.

Responsabilitati

  • Realizarea de lucrari de montaj pentru produsele din portofoliul firmei;
  • Se executa lucrari manuale sau cu scule, utilaje si dispozitive partial mecanizate.

Ofertă

  • Angajare cu contract de munca pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga;
  • In cazul deplasarilor se asigura cazare si diurna;
  • Mediu de lucru tanar, dinamic, placut si motivant;
  • Acces la training pentru o dezvoltare profesionala adecvata.

SECRETARĂ

Candidatul ideal:

  • Minim studii medii finalizate;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Capacitate de organinizare ;
  • Cunostinte de operare MS OFFICE;
  • Cunoasterea limbii engleze;

Responsabilitati

  • Gestionarea apelurilor telefonice;
  • Pregatirea postei electronice;
  • Redactarea corespondentei uzuale;
  • Indeplinirea activitatilor de protocol;
  • Pregatiri deplasari (inchirieri camere, rezervari bilete);
  • Pregatirea diverselor situatii in excel (bonuri motorina, convorbiri telefonice, fise medicina muncii);
  • Gestionarea relatiei cu furnizorii de servicii si produse pentru office;

Ofertă

  • Pachet salarial atractiv;
  • Mediu de lucru tanar si motivant;
  • Acces la scoalarizari pentru o dezvoltare profesionala constanta.

SPECIALIST ACHIZITII

Candidatul ideal

Abilitati:

  • Experienta de minim 2 ani pe post similar este obligatorie.
  • Studii superioare (preferabil studii tehnice);
  • Cunostinte avansate de limba Engleza;
  • Cunostinte avansate de operare PC;
  • Fire meticuloasa, responsabila, ordonata;
Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • In baza contractelor comerciale semnate de departamentul vanzari Intocmeste si transmite comenzile catre furnizorii de produse (interni si externi);
  • Verifica confirmarile de comanda din punct de vedere al produselor (model, cantitate, optiuni), al preturilor (inclusiv grila de discounturi) si termenelor de livrare;
  • Urmareste in permanenta statusul comenzilor lansate.
  • Aranjeaza transportul pentru produsele achizitionate de la furnizorii externi dupa analiza si selectia ofertelor comunicate de transportatorii agreati de companie.
  • Solicita cotatii de pret si detalii tehnice de la furnizori;
  • Intretine si dezvolta relatia cu furnizorii de produse si materii prime.

Informatii contract & beneficii:

  • Contract individual de munca perioada nedeterminata;
  • Salariu fix + Bonusuri lunare de performanta+ tichete de masa (15 lei/zi);
  • Training de specialitate;
  • Abonament medical la retea privata ( Clinica Sanador);
  • Access Bookster.

RESPONSABIL COST CONTROL

Candidatul ideal

Abilitati:

  • Experienta minim 2 ani in zona de controlling/reporting/audit ( reprezinta avantaj experienta in companii ce lucreaza pe proiecte in domeniul constructiilor);
  • Studii superioare economice (financiar – contabilitate);
  • Cunostinte Excel la nivel avansat;
  • Constitue avantaj experinta utilizare cu Navision;
  • Atitudine pro-activa si multi-task;
  • Abilitate de prioritizare si gasire de solutii flexibile in concordanta cu nevoile de business;
  • Atentie sporita la detalii si capacitatea de a obtine informatiile necesare de la diferite departamente ( vanzari, achiziti, contabilitate).
Descrierea jobului
Responsabilitati:
  • Analizezi veniturile/cheltuielile si efectuezi repartizarea lor pe proiecte sau centrele de cost corespunzatoare;
  • Intocmesti rapoarte si semnalezi abaterile/depasirile de bugete conform analizelor efectuate;
  • Participi la procesele de bugetare, forecast si strategic plan, precum si la sedintele interdepartamentale pe proiectele avute in derulare;
  • Colaborezi cu alte departamente pentru a asigura guvernanța costurilor conform procedurilor interne;
  • Verifici ca procedura de achizitie si documentele aferente sa se incadreze in buget;
  • Intocmesti corect si la timp analize/rapoarte pe fiecare proiect in parte conform solicitarilor managementului;
  • Propui solutii de eficientizare costuri.

Ce iti oferim?

  • Contract individual de munca perioada nedeterminata;
  • Salariu fix + Bonusuri in functie de performanta+ tichete de masa (15 lei/zi);
  • Abonament medical la retea privata ( Clinica Sanador);
  • Access Bookster.

INGINER OFERTARE MOBILA

Candidatul ideal
  • Experienta de minim 1-2 ani in zona de ofertare clienti pe produse din domeniul constructiilor/mobilier;
  • Cunostinte temeinice de operare in programul Autocad 3D (cunostinte operare IMOS reprezinta real avantaj);
  • Cunostinte avansate in utilizare excel;
  • Studii superioare in domeniul tehnic finalizate;
  • Atentie la detaliu si abilitati numerice dezvoltate;
  • Bune abilitati de comunicare cu clientul;
  • Persoana creative, dinamica, sociabila si flexibila;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
Descrierea jobului
  • Mentii relatia cu departamentul vanzari pentru clienti noi sau pentru cei aflati deja in portofoliul companiei;
  • Intocmesti oferte de pret personalizate pentru potentialii clienti in concordanta cu caietele de sarcini primite;
  • Consiliezi clientii in vederea identificarii celor mai potrivite solutii tehnice, tinand cont de produsele companiei;

Ce iti putem oferi?

  • Contract individual de munca perioada nedeterminata;
  • Salariu fix + bonusuri lunare de performanta + tichete de masa (15 lei/zi);
  • Abonament medical la retea privata (Clinica Sanador)
  • Training de specialitate;
  • Access Bookster.

Completează formularul de mai jos cu datele tale, selectează job-ul care te interesează, atașează CV-ul tău și aplică. Vei fi contactat în urma analizei candidaturii tale.